Circassian5 ay lütfen benim soruma bir küçük bakabilir misiniz ya🫢
Gebelik şekerinden süphelendikleri için 20 gündür açlık-tokluk sürekli bakıyorum da zeytinyağlı barbunya yemeği ve barbunya pilaki şekerimi yükseltiyor. Böyle bir şey olabilir mi cok merak ediyorum🤭 yanında 1 dilim tam bugday ekmek yedim ki onu her sabah yiyorum 105 üstüne çıkmıyor tokluk ama barbunya yiyince 130’ın altında cıkmıyor😁