Haziii 18 haftalık hamileyim .Biraz ateşim var çok halsizim ve belim bacağım ağrıyor .var mı böyle birşey yaşayan ne kullandınız ilaç kullanamıyoruz çünkü
basakc36 Haziii Geçmiş olsun bende olmuştum canım parol içmiştim sadece, ağrıları azaltsın diye onun dışında bol limonlu ıhlamur içmiştim biraz iyi gelmişti
fairytale_ Haziii geçmiş olsunn doktora gitme sansiniz varsa parolun serumunu alsaniz daha iyi olur hemen toparlanirsiniz🌸
Reyhan_19 Haziii ben de şuan aynı şekilde felaket grip atlatıyorum sürekli ateşim çıkıyor günde bi nane limona izin verdi doktorum nane limon ile atlatmaya çalışıyorum