Glcnzb1510 Herkese merhaba 🥰 bat 18 Eylül bugün erken gebelik testi yaptım ve negatif çıktı geç döllenme olabilir mi yani 2 gün var sonuçta çıkması gerekir miydi testte
Aslaninannesi_ Canım ben erken gebelik yaptım 2 3 gün gecikmişti çok silik öğrendim yani gecikmeni bekle