Aieskocaak Hanımlar kontrole şehir hastanesine gidiyorum 39+5 im. Bugün kontrolüm vardı. Cuma tekrar çağırdı doktorum ama randevusu yok oraya gitsem elden randevu alabiliyo muyum bilgisi olan var mı
aycicek_ Aieskocaak ben de kontrol için çağırdıklarımda gidince elden vermişlerdş. Zaten sistem vermiyor bence bi slrun yaşamazsınız gidince
Aieskocaak aycicek_ bende boş döndüreceklerini çok düşünmüyorum ama gene de bilgisi olan var mı sormak istedim. Teşekkür ederim