Bugün çatı muayenem vardı doktor bi baktı 3 4 cm açıklık var heran gelebilir çocuk dedi,telaş yaptım bu süreçte ne yapmam gerekiyor. İlk doğumum tecrübeli anneler tavsilerinizi bekliyorum. Sancım bir kaç gündür regl ağrısı gibi ağrım vardı,muayeneden sonra şiddetlendi biraz devamlı bi sancı var karnımda ama durulmayacak gibi değil.