Bebookoanne Kızlar doktorum bana yazdı ilacı ama ben evham yaptım kullanmadım ama gerçekten mide bulantılarım artıyor kullanmaya başlamayı düşünüyorum önerisi olan var mı?
basakc36 Bebookoanne İki aydan fazla kullandım canım bi zararı olsa doktor vermez. İlaç içmeseydim asla baş edemezdim kusmalardan
Mrvsmt2502 Bebookoanne 1 haftadır kullanıyorum akşam yatmadan içiyorum kızım olduğu için uyuyamıyorum uyku etkisi azalsın diye akşamdan içiyorum yoksa sabahta içen varmış
surprizbebe Bebookoanne gece iki tane yutuyordum baş edemedim bulantı ile çalışıyorum bi de. Hayat kalitem yoktu hiç. 5.aya doğru bıraktım sanırım.
Bebookoanne Mrvsmt2502 bana sabah 2 öğlen bir tane gece de 2 tane dediler çok geldi acaba ben mi yanlış anladım
Minikfasulyem_1 Bebookoanne doktorum bana günde en fazla 4 tane içebilirsin demişti sabah 1 öğlen 1 gece yatmadan 2 tane iç dedi
Aslaninannesi_ Bende inat ettim kullanmadım doktor yazdı ama kullanman taraftarı değilim demişti tuzlu çubuk kırarken ayran leblebi ile geçirdim o dönemi suan bulantı yok
Bebekmert Ben ilk gebeligimde de kullandım şimdi de kullanıyorum gece iki sabah 1 tane alıyorum etkili oluyor bende
Gizem-1009 Bebookoanne 6 aylık olacam hiç ara vermeden kullandım o olmasaydı mahvolurdum kendime gelmezdim galiba
Cansu-2600 Bebookoanne Gönül rahatlığı ile kullanabilirsin ilk aylarımdan son aylarıma kadar hala kullanıyorum 8. ayın içindeyim gece yatmadan 2 sabah aç karnına bir tane hala içiyorum
Sennur16 Bebookoanne biraz olsun dindirmişti bulantılarımı akşam aynı anda 2tane içmemi söylemişti doktorum hiçbir sorun yok kullanmamda dedi
Merve-metin Bebookoanne muhakkak kullan canım bana çok iyi gelmişti yemek yiyemez hale gelmiştim mide bulantısından sonra ilacı içmeye başlayınca yemek yedim bulantım hayli azalmıştı 10.haftamda da tamamen bulantım kesilmişti ilacı bıraktım sonra