Fenerli6767 Kızlar kaçıncı haftada detaylı ultrason yaptırdınız devlet hastanesinde yaptıranlar yada orda yaptırmayı düşünenler randevu hakkında bilgi edinecektim yardımcı olurmusunuz
ShutUp Fenerli6767 bende hafta geriliği ve troid olduğu için doktor direkt detaylıya kendisi yönlendirdi 21. Haftamda girmiş olucam
58Vildan Fenerli6767 devlet hastanesinden almak istiyosan hızlı bir bilgisayar kullanıcısı olman gerek. Zeynep kamilde 3. Gebeliğimde kavradım iyice gittiğimde bir kaç gebenin torpille geldiğini gördüm 😬 9.59da çeken bir hastane bul tam 10 oldugunda gelişine bas tekte aldım bu yöntemle başarılar dilerim
raabiiiaaaa Ben 22 haftalıkken özel takipli olduğum hastanede yaptırdım caaanım sen devlette düşünüyorsan eğer 7 8 haftalık gibi devlete gidip randevu alman gerekirdi çok fazla yoğun oldukları için hemen sıra verilmiyor 2 3 ay sonraya atıyor malesef ki🌸
Basemode raabiiiaaaa öncesinde aç tok ya da idrarın varken gireceksin gibi bir şey dediler mi? Zorla randevu buldum soracaktım hastaneye ulaşamadım
raabiiiaaaa Fenerli6767 bir şansını dene istersen belki bulunduğun yerdeki hastane kalabalık değildir😊bu haftaiçi git ama muhskkak geciktirme
raabiiiaaaa Basemode tok ol caanım genelde birşey demiyorlar hatta vişne suyu çikolata yiyebilirsin bebeğin yüzünü göstermesi için😄bebek artık büyük olduğu için idrarda gerekli değil