051020antalya kızlar doktor söyledi ama biz kağıda bakmadık ama 12+3 belli olur mu emin olamadım. iki doktora gittik biri söyledi biri belli değil dedi 
051020antalya anonimuye inşallah kız evladımı kaybettim bunda da kız çok istiyorum tabi sağlıklı olsun da 🥰
051020antalya Manolya3434 kendi aramızda yapacağız ilk bebeğimi kaybettim. bunu da sosyal medyada paylaşmayı düşünmüyorum anı olsun istedik ☺️
051020antalya 051020antalya @Melodimm @Manolya3434 @Zeynep3 @anonimuye @Elamomy cinsiyetimiz kızmış ☺️🥰
Safiyeeee Elamomy https://mutluresim.com/image/Screenshot-2024-09-18-20-02-55-334-com.miui.gallery.zsVW9M
Kirazdere Safiyeeee Safiyeeee Safiyeeee Safiyeeee Elamomy banada bakarmisiniz 051020antalya https://mutluresim.com/kirazdere