Merhabalar kızlar bu durumu yaşayan varmı bilmiyorum 59 kilo ile hamile kaldım 3.5 aylık +1 kilo ile devam ediyorum fakat 3.5 aylık bı hamile için göbeğim çok fazla ilk bakan hamile.oldugumu anlıyor bu normal mi ben herkese bakıyorum benim.kadar göbeği olan yok normalmi acaba