Starkmama21 Merhaba arkadaşlar, evet erken biliyorum ama merak işte cinsiyeti gören var mı ? Ve benim gibi olanlar vardır diye yazmak istedim .Biz bir hafta geriden geliyorduk şimdi günümüzü yaklamışısz korkmayın bende korkmuştum 🌸
emanetiminannesi Kese bana kız gibi geldi ya , 25 +3 kızimi bekliyorum bende hadi hayırlısı belli olunca bildir bize 😍🥰🤲