sigorta yaptırdığım yere yazdım benim doğum 1 nisan gözüküyor poliçe bitiş 6 şubat ben muayenelere gidiyorum ama kendisine şunu sordum 6 şubatta bittiğinde yenileme doğum teminatlı mı olması gerekiyor dediğimde evet denildi şimdi ben bu sene sadece muayenelere mi 20 bin ödedim yani ben şöyle sanıyordum şubat a kadar devam sonra muayene yi cepten veririm nisana kadar doğumu yine karşılar diye düşünüyordum benim gibi tarihleri uymayan arkadaşlar nasıl oldu acaba bu şekilde işlem çok saçma geldi bana kim bilir kaç tl çıkacak şubattan sonra