eylulus mutlaka iletin doktorunuza, kişiden kişiye göre farklılık olabiliyor. nst de çok şiddetli, 2-3 dakika arayla sancım vardı buna rağmen ben bir kısmını hissetmiyordum mesela. Ertesi gün aşırı sancıyla gittim nst de düzenli ve şiddetli sancı çıkmadı. Böyle durumlar olabiliyor.