Kızlar hamile miyim değil miyim bilmiyorum ikinci gebeliğim olucak Eğer hamileysem ilk gebelikte böyle ağrı çekmemiştim yada ilk olduğu içindir bilmiyorum ama şu bir kaç gündür sol kaşık kısmımda ağrı var ve şişlik var gibi test yapmama sebebim bir kaç ay negatif sonuç aldığım için adetim yarın 5 gün geçmiş olucak böyle ağrı yaşayıp bebiş olduğunu öğrenen oldu mu