Rumuzsuz tabi ki onlar toplama günü daha detaylı görüyorlar. Benim ikisi pek iyi değildi toplananların. En iyiler 18 mm idi son kontrolümde. İlk gün 14, 2. Gün toplamda 16sı döllenmişti. 9unu dondurdular. Topladıkları tüm yumurtaları sprem ile döllüyorlar. Hem zaten mühim olan inanın ki sayı değil. Neticede tek bir tane embriyo bile yeterli. Hiç strese sokmayın kendinizi. Anestezinin keyfini çıkarın. Kafanız çok güzel oluyor 😁😁