@MerveNural canım ben de ilk gelişim geriliği çıktığında yıkıldım resmen.Sebebinin tansiyon olduğunu da bilmiyorduk dünyam başıma yıkıldı.Ama pes etmeyip kendimce o yazdığım şeyleri yedim,sürekli yattım şükür toparladık.Tansiyondan olduğunu anlayınca da ilaca başladık alfamet alıyorum yine yatıyorum sürekli öyle böyle 36.haftaya gelebildik.Ama moral çok önemli,tansiyonu da çok etkiliyor.Yat evde hiçbir iş yapma sürekli dinlen.İnşallah birşey olmaz.Rabbim büyük elinden geleni yap ona sığın.