Mucizem0301 Merhabalar hanımlar, Vallahi böyle bir durun yaşıyorum.hamileyim.esime söyleme dediğim halde ismini işyerinde söylemiş.ben nazara da inanıyorum.korkuyorum da açıkçası. Fazla vesvese mi yapıyorum ya
Lutulut Mucizem0301 Korkmayın daha çok çekersiniz üstünüze. Bizim bebişin adını yazıp pankart açmadığımız kaldı 😂 Bir şey olmaz
mervedmrcn Mucizem0301 isimden nazar değeceğini düşünmüyorum ya biz cinsiyetini öğrendiğimiz anda yedi ceddimize söylemiştik 😅
Starkmama21 Mucizem0301 bende direk söylemiştim çok şükür birşey olmadı şuan yine hamileyim kız ve erkek ismi var aklımda ve herkese söylüyorum 🤣🌸
Burcu-2634 Mucizem0301 komşum da bana bebeğin cinsiyetini söyleme büyü yapcaklar dedi bende bu mevzuyu hocaya bile sordum hoca dedi ki anne rahminde olduğu için her türlü beladan musibetten büyüden bebeği Allah koruyor böyle şeylere inanma dedi bana bende tamam dedim
Selma2412- Mucizem0301 isimden bişey olmaz Allahın izniyle canım ya kötü düşünme resim olsa tamam ama isim bu konuşulur kapanır konu 🌸
numix Ben de doğmadan söylemek istemiyorum çünkü insanların yorum yapmasını istemiyorum. Ama koyduktan sonra yorum yapamazlar 🙄😂
VeraVrea Mucizem0301 bana anlamsız geliyor cunku genelde böyle bu öeseleyi önemseyenlerin her seyi ayagına dolanıyor. Paylassın ki kimse koymaz böylece 😅
Bergamot Mucizem0301 nazardan değil de millet saçma sapan yorum yapar da herkesle kötü olurum diye eşime bile söylemedim. Nüfusa giderken söylemeyi düşünüyorum ahah 😅
Rabiamina Mucizem0301 isme ne diye nazar değsin. Çocuğu söylemeseniz tamam da isminden bir şey olmaz.
Cihangir09 Mucizem0301 isimden neyin nazarı olabilir Allah aşkına yahu her şeyi bu kadar nazara bağlayıp kötüyü çekmeyin. Yani kimse kusura bakmasın da tek çocukları biz dogurmuyoruz doğanın kanunu bu kimsede oturup ay suna nazar degdireyim diye düşünmüyor emin olun