kadrsss Arkadaşlar bebeğinizin kıyafetleri için sıvı mı toz mu deterjan tercih ettiniz? Siveno marka mı baby plusn kendi markası mı yoksa önerileriniz nelerdir ? Bilgilerinizi bekliyorum bebişimin kıyafetlerini hazırlayacağım Allah izin verirse 🌸
vela kadrsss kızıma minoris kullanıyorum sıvı deterjan. İkinci bebeğime de aynı markayı kullanmayı düşünüyorum.
Ayse0575 kadrsss sivenoyu çok öneriyorlar. Benim astımım var ben sivenonun temizlik malzemelerini kullanıyorum beni hiç tıkamıyor. Ama o normal market markalarını alayım beni perişan ediyor😅
ayazmom__ kadrsss henüz ilk kıyafetlerini yıkadım daha lekeli kullanmak nasip olmadı doğumu bekliyorum ☺️
surprizbebe kadrsss siveno almıştım bugün yıkıyorum çamaşırları. Köpürmüyor hiç. Ama doğal olmasına verdim. Çok fazla kokusu da yok.
Kara22 kadrsss ilk bebeğimde ilk 2 sene dalin sıvı kullandım baktım deterjan yetişmiyor çabuk bitiyor 2 yasindan sonra normal bizim deterjanimizdan kullanmaya başladım
Sinem0135 kadrsss bende yeni dalanın zeyntinyağlı granül sabununu sipariş ettim . Üni baby alacaktım . Sivenonun kokusu daha belirgin. Ama çevrem baktıklarımda Dalan dan aşırı memnunlar hem temizlik olarak hemde renkler falan gayet canlıydı .