Papatyam1212 e nabizda 2. Saat referansı 180 altı yaziyo ama bende mi öyle bi tek bilmiyorum şimdiden stres yapmayın doktorun ne diyeceğini bekleyin ben de gitmeden önce okuduklarımdan kesin seker var diyet uygulanacak diye evham yapmıştım sizin gibi doktoru bekleyin hiç belli olmaz 🫠🥰