Kızlar ana kucağı alacağım karar verdim manuel istiyorum huggy mi yoksa mamma marka mı alsam karar veremedim ya fiyatları aynı hele hemen huggy yorumlarında alt kısım plastik kısa bi süre sonra çatlama yapmış vs yazmışlar mamma alan memnun olan varmı ?? Huggy olanda titreşim ve müzik mevcut