Selamlarr İZMİR de yaşayanlar bi bakabilir mii ??
Ben ekol hastanesine gidiyorum normalde ikili tarama testi için zamanım geldi gittiğim hastane yapıyor ama ücret fazla ödememek için devlete gitmeyi düşünüyordum doktorumda güveniyorsan cihazlarına ve doktora tabii ki gidebilirsin dedi siz ne yaptınız ? Çiğli devlete gitsem mi acaba