Ozlem010821 Bugün ilk kez kesemizi gördük . Ama doktor tam ortaya tutunmuş biraz daha aşağıya tutunmuş olsa düşük olabilirdi dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı?
_ozlmm Ozlem010821 7 haftalık olduğun da anlaşılır özele gidiyorsanız ve geç döllenme olmadıysa 6.haftada da anlaşılabilir 6-7 haftalıkta genelde kalp atışı da duyulabiliyor diye biliyorum
Ayse0575 Ozlem010821 kesenin içinde yolk kesesini gördü mü? Ben 5. Haftada kese ve yolk kesesini gördüm, 7. Haftada da kalp atışını duydum
Ozlem010821 Ayse0575 doktor öyle bişey demedi ama içinzde bir bebek var bir canlı ver merak etme falan dedi bende çok bilgi sahibide değilim.