Hiranurunannesiii SancarMom 33+4 teyiz 🌸 Benimde bebeğinde hastane çantası hazır, eksiğimiz kalmadı. 2.gebeliğim, serklajlıyım. 37.haftada dikiş alıncak, nezaman gelmek isterse bebek bakalım. Heyecanlı bekleyiş başlayacak. 🌸
SancarMom Hiranurunannesiii Hayırlısıyla gelsin bebişiniz tecrübeli anneler daha sakindir eminim benim çok düşünceli geçiyor 😬🫶🏻
irem88 SancarMom 33+4 haftalığız aramızda bir gün var😍benim herşey hazır çamaşırlar yıkandı ütülendi dolabı yerleştirildi hastane çantasını da hazırladık sağlıkla gelsin yavrularımız🤲🏻
SancarMom irem88 Yaaa çok güzel aynı zamanlarda doğuracağız 🫶🏻 Benimde hazır sayılır sadece çanta olarak hazırlayamadım . Bebiş için ne koydunuz acaba ben istanbuldayım o zamanlar soğuk olacak ama yani birsürü şey götürüpte geri getirmek istemiyorum sadece kullanılacak şeyler . Birde gümüş kapak aldınız mı 😬
Babygirl91 E_Duha henüz doğum tarihi veya doğum konuşulmadı normal dogum olacak ama tarih için bişey demedi Kİ nts ye bile girmedm daha hiç
Beyzakeles E_Duha ilki normaldi o yüzden bir aksilik olmazsa normal bekliyoruz ne zaman gelmek isterse
Zeeyneep64_ Benim de uygulamaya göre 18 günüm kaldı 37+3üm. Ekim in ilk haftası bekliyoruz ama her an da olabilir tabii. Hazırlıklıyız. Bu arada 32den beri nst de sancılar cıkıyor erken doğum olabilir dediler ama olmadı cok sukur. Çatı kontrolü yaptı bugün doktorum şimdilik normal doğum gözüküyor ama doğum yaklastıkca ekstra heyecan ve korku başladı gibi. Yani garip duygular içindeyim sizde de öyle mi ya
SancarMom Zeeyneep64_ Çatı muaynesini o kadar abartan var ki yani bende düşünmüyor endişe etmiyor değilim . Bana normal doğum şuan düşündürtüyor nasıl olacak nasıl geçecek diye garip hissediyorum🤷🏻♀️
Defne112 SancarMom güne gün aynıyız benim sezeryan henüz gün vermedi hiçbir hazırlık yapmadım henüz çok yavaş gidiyorum galiba gün alınca hazırlığa başlıyacagim
SancarMom Defne112 Yaa ne güzel aynı gün olmamız🫶🏻🥰 sağlıkla gelsin bebişiniz bakalım bizim ne zaman doğacak normal gözüküyor şuan
1Ali SancarMom aynı şey değil ama bende lekelenmeyle gittiğimde iki kere açılma varmı diye bakıldı, bende çok korkuyordum ama acılı bir şey değil bence çatı muayneside uzun süren bir işlem değil sonuçta korkup gerilmeye gerek yok🥰
SancarMom Nur92 Evet aynıyız 🫶🏻 bizim normal şuan yani son zamanlarda ne olur bilmiyorum . Neye göre sezeryan acaba sizin
irem88 SancarMom ay evet ya çok zevkli oluyor böyle aynı zamanlarda olunca o doğurdu bu doğurdu ben kaldım falan biraz heyecanlı biraz sinir bozucu oluyor ama sonu güzel oluyor😍 ben bebek için 3 takım hastane çıkışı koydum battaniyeleri ye birlikte bitane de kalın battaniye çorap koydum iç zıbınlarını koydum emzik biberon her ihtimale karşı bez ıslak mendil kendim içinde 2 takım pijama kilot emzirme sütyeni lohusa pedi örtü göğüs pedi bunlar özelde doğum yapacağım için terliktir bardaktır bişey koymadım gümüş kapak hiç kullanmadım canım benim 4. Doğumum olacak nasipse yara olmuyor benim göğüslerim bir kaç gün az acıyor sonra geçiyor senin galiba ilk bebeğin ne olacağı belli olmaz sen her ihtimale karşı koy yine önlemini al