Merhaba arkadaşlar.Ağrım geçmeyince o gün dr gittim ve dış gebelik dendi.Beta değerimde 4200 küsür çıktı.Ondan öncesindede çift kese görülmüştü o yüzden şok oldum.Dr. bi sonrakinde kalp atışını dinletecekti.Sonrasında 3 dr daha gezdim ve maalesefki kese gören olmadı.Keseyi gören dr tekrar gittim o da artık görmediğini ve yalancı kese olabilir dedi.Kısacası benim gibi geçmeyen sağ kasık ağrınız olursa mutlaka gidin ne olur ne olmaz