islekn1_ Şeyi merak ediyorum, 16 haftada bebeğim nerde oluyor kasıkta mi yoksa yukarı mi çıkar sizce ?
Merve-metin islekn1_ göbek deliğinin hemen altında oluyor canım zaten sonra da yavaş yavaş yukarı doğru çıkıyor ben şuan 17+4 hareketlerini hissediyorum mesela
islekn1_ Merve-metin bende oralarda hissediyorum, acaba bebek mi değil mi diye düşündüm bebekmiş demek
Merve-metin islekn1_ evet canım bebektir zaten çok küçük çok hafif hissedersin ben mesela özellikle gece yatarken daha rahat hissediyorum soluma yatıyorum orada küçük küçük hissediyorum 😍
yadeee Merve-metin ben daha hissedemedim ilk hamileliğim hiç bilmiyorum da bağırsak hareketi gibi dalgalanmalar oluyor 16 haftayıx
Merve-metin yadeee bebek olabilir canım dalgalanmalar dediğin takip et devamlı oluyorsa bebek hareketidir
Merve-metin yadeee 20.haftadan sonra yukarı çıkmaya başlıyor ben şuan 24 haftalık olduk bazen göbeğimin üstünde bazen sağında veya solunda hissediyorum artık bayağı tekme atıyor
zynphafsaa kızlar bende 16 haftalık hamileyim karnımın altında bi baskı hissediyorum karnım patlıycak gibi sizde de oluyor mu çok endişeliyim