Arkadaşlar merhabalar bugün doktora gittim 32 + 2 deyim. 30. haftam da şeker yüksekliğinden kaynaklı düşük dozda da olsa insülin başlanıldı. Şekerim öyle aşırı derecede yüksek değil. Bugün doktora gidip tartıldığımızda kilosunun 2350 olduğu söylendi .bebeğin iki hafta yani 34 hafta gibi baş ve gövde kısmının ileride gittiğini belirtti. İnsüline bağlı olarak bebeğimin kilolu olduğunu söyledi bu durumu yaşayan çocuğun sağlıklı dünyaya getiren var mı acaba sürecinizi benimle paylaşır mısınız?