sukranbzty1 10-11 gün sonra test yapın demelerinin sebebi genelde iğne etkisinin geçip normal üretimin baslaması. 7-8 gün iğneden, yumurtanız da geç döllenmiş olabilir, hcg sıfırlanırken tekrar yükselmeye baslamıstır. 70-35-16-8-4 diye sıfırlanıyor 1-2 günde bir yani mantıklı geldi bana.
Hcg nin bundan sonra2 günde bir ikiye katladıgını görürseniz sağlıkla ilerliyordur