Kızlar 17. Haftamda ölü doğum yaptım ilk gebeliğimdi ve devlet hastanesi olsun üniversite hastanesi olsun ilk gebelikte araştırmaya girmiyorlarms. Bnde patoloji sonucumu aldm ve bakteriyel enfeksiyon var yani plesantada oluşan bir enfeksiyon bu yüzden de bebeğe kan akışı olmams ölü doğum yani düşük bu yüzden dendi ve ben ikinci gebelik için iyi bir doktor arayisindayim ikincisinde de aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum komple kontrolleri yaptırmak genetik için test vermek istiyorm giden bilen varsa yardımcı olabilir mi ?