Nutellamm canım aylarca kullandım Cok etkili bir ilac aslinda kullanman iyi olabilir.. fakat bazi yayinlar risklerden bahsediyor bebekte ileri yaslarda kanser ihtimali hakkinda.. depo yerine fitil kullanabilsin
Doktorun daha iyi bilir. hangi sehirdesin bilmiyorum ana ankarada bazi eczanekerde hala var cnm kullanmaya karar verirsen ecz gez