Merhabalar daha önce 1 gebelik yaşadım ama 8 haftalıkken bebek varken kese gelişmediğinden düşük yaptım şimdi yeniden hamıleyım son adetim 12 Ağustos bugün gıttım kontrole 4+3 dedı kan değerim 1890 olmasına rağmen kese küçükmus gelısmemıs mı dedıgımde daha bunun ıcın erken hem ne zaman döllendıgını bılmıyoruz 10 gün sonra gel dedi ilk gebelıgımde kanamam Oluyordu sımdı ole bısey yok ama çok korkuyorum