Nesonunbeybi HazelSeren benim de bebek 12+6 bu gün öğrendik bebişin görüntüsüne çok benziyor erkek bizimki 🥹🤍
Nesonunbeybi HazelSeren galiba kız istiyorsunuz gönlünüze göre olsun her şey 🙏🏼 bizim de ilk bebeğimiz ultrasonda görür görmez eşimle anladık ama,sizinkiyle benzer görüntüler(alt taraftaki görüntü 😂) ama hayırlısı olsun tabi ki 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
HazelSeren Nesonunbeybi genelde erkekte o alt taraf yukarı dogru oluyor benım bıldıgım kızda düz oluyor o yüzden bende kız dıye heveslendım😀😀
_mucizem_ HazelSeren benim de bi olum var 4 yaşında 2. Ye hamileyim o kadar çok istiyorum ki hayırlısı ve sağlıklısı ile kızım olmasını seni çok iyi anlıyorum 💐
_mucizem_ HazelSeren diyorum bu kız olursa daha doğurmam 🤭 Allahım nasip etsin isteyen herkese inşallah 🤗 ve bize de 🙈