Kızlar evin içini iyice aldim ama eğilip her yeri tuvaleti banyoyu yıkadım tezgahı hipoladim ne var ne yoksa kaldirdim bulaşık makinesine attim balkonu yıkadım boydan boya uzun bir balkon hali yıkadım 🤣🤣 koltuk örtüleri havlular makineye attim geriye tozlar ve evin içini silme kaldı normalde bunların hepsini bir günde yapamıyorum 1 bucuk yasinda kızım var haliyle hergun evin içini süpürür balkonu yikardim o bile bel agrisi çekmeme yetiyor bu günlerde sizce bugün dogururmuyum 🤣🤣🤣 38+3