Ozbl ve ilk gebeliğimde yaşadığım için biliyorum, bir damla kan geldi diye apar topar gittim, vajinal ultrasonla görebilmek için öyle sert bastıyorlar ki, düşmeyecek çocuk düşecek, ve hiç biley yapmıyorlar , evet kese var, kanama artarsa gel diyorlar yolluyorlar eve, boşuna acı çektiğinle kalıyorsun. Senin sadece akıntıymış ve erken haftalarda çocuk hem yerleşiyor , hemde rahim büyüdükçe bağlar gerilip kanama yapabiliyor, korkma, dinlen bir kaç gün, kendini zorlucak işler yapma geçiyor