babyiscoming_ Merve-metin ben hamileliğin başından beri çatlak için yağ kullanıyorum bio oil marka çok şükür çatlağım olmadı ilerleyen zamanda inşallahta olmaz🤲🏻🤲🏻 kaşıntı fena ama😄
Merve-metin babyiscoming_ inşallah olmaz canım çatlağın valla ben 15.haftada başladı kaşıntı ve çatlak bacaklarımda ve göğüslerimde var lierac aldım bende kullanıyorum kaşıntıyı bayağı kesti ama çatlağım var işte