Meraba kızlar dün kese dışı kanamam oldu kan sulandırıcıdan dolayı baya geldi ama normalmiş bugünde şiddetli karın ağrısı kaşık ağrısı çektim ara ara bu yerleşme belirtisimidir normal midir ara ara karnım çok ağrıyor bazen şiddetleniyor yaşayan varmı 6. Haftada