Cobanipek malesef öyle yengem orda çalıştığı halde devlette Doğum yaptı yani düşün
Bir kaç ay öncede doktorun ihmalliğinden anne ve 3üz bebeği kaybedildi kadının kanaması vardı doktor sakinleştirici ve antibiyotik takmışlardı kadına çok büyük bir vaka oldu haberlerde vardı sağlık bakanlığı soruşturma açtığı İçin yayın yasağından kaldırıldı