Kızlar 32. Döngü günümdeyim uygulamaya göre yarın regl gösteriyor ben bugün arti med gebelik testi yaptım hafif gölge vardı sadece onu da zar zor gördüm. Negatif bile denilebilir. Sizce yanılma payı var mıdır? Son iki ay döngü günüm 27. Ve 31. Günlerdeydi. Hamilelik belirtilerini de yaşadım regl olcakmisim gibi sancı ve göğüslerde siskinlik ve hassasiyet. Sizce ne zaman kan vermeliyim gerçekten çok merak ediyorum. Bat 17 Eylül gösteriyor uygulamada. Geçen ay da ayın 16sinda olmuşum.