Biz kullanıyoruz kızımız 7 günlük, ilk eve geldiğimiz gün daha kullanmaya başladık gün içerisinde 3 saate yakın zamanını içinde geçiriyor. Aşırı sevdi koyduğumuz gibi uyuyor uyanmıyor. Zamanlayıcı olması çok güzel kendisi duruyor. Bluetooth ile bağlanıp beyaz gürültü ya da piş piş sesi açıyoruz o da kullanışlı. Biz baya memnunuz yani