eylulus son günler hele hiç geçmek bilmiyor 😃 az bir zamanımız kaldı fakat sıpanın gelesinyok 1 cm açılma vardı en son Çarşamba günü kontrolüm var bakalım sonuç ne olacak suyun yada sancının siddetlenmesini bekle dedi bekliyorum ne gelen var ne giden herşeyi denedim artık dün pes ettim ya dedim çok çabaladın ama gelesi yok kızın 😅😅😅