Hatice4136 ay kızlar ben işe başladım alanım çocuk gelişimi özel eğitimde çalışıyorum bugün ama okula çok ısınamadım öğrenci de ağır otizm bilmiyorum aklım karışık istifa etsem mi acaba? 2021 yılından beri otizm sınıfında çalışıyorum