Busraturkmeennn Kızlar merhaba size bir şey danışmak istiyorum en son Temmuz 16sında regl oldum ve 2 aydır regl görmüyorum 3 kez test yaptım negatif çıktı böyle olup da hamile olduğunu öğrenen yada başka bi sebeple karşılaşan varmı acaba?
babyandmomy__ Busraturkmeennn benim de bir adet döngüsü kadar gecikmişti yaklaşık 75 gün adet olamamıştım stresten demişti doktorum o ay ovülayon testi ile denemeye başlamıştık sanırım çok takmıştım kafama
Leylaaa_46 Busraturkmeennn gebelik olsa 2 ayda çıkardı . Büyük ihtimalle başka neden doktora gidin . Stres mevsimsel baksa bir rahatsızlık olabilir
Busraturkmeennn babyandmomy__ biz çocuk denemiyoruz ben o yüzden şüphelenmedim başta korunmasız da olmadı yinede içimde şüphe kalıyor
babyandmomy__ Busraturkmeennn test yaptırın senede 1 defa bu şekilde olması normal demişti bana ki ben daha önce hiç yaşamamıştım bu durumu Bazen yumurta çok büyüyüp kistleşebiliyor en doğrusu kontrole gitmeniz