Busraincc Benim o şekilde 36+5 te geldi canım . Sonrasında ara ara yalancı sancılarım olmaya başladı ama ilerlemedi. Şuan 38+5 teyiz . Bir gün öncesinde yine aynı o şekilde geldi ama hala tık yok. Bu arada nişan mı değil mi diye çekip doktoruma da gösterdim nişan olduğunu rahim ağzını zorladığı için o şekilde geldiğini söyledi. Rahim ağzındaki kılcal damarlar çatlarsa eğer kanlı şekilde geliyormuş nişan. Fakat bir doğum belirtisi değilmiş. Ama yine de takip etmek gerekiyor