irem88 Rojin__321 2 bin verdim ben 3 ay önce ama şimdi zam gelmiş galiba sayfada öyle yazmıştı eylül ayı zamlı diye
minik_kurabiyeee Buskyksl bebesoil de yaptırmıştım ben battaniyesini de hala kullanıyorum uygun fiyatlıydi ama bu ayın 20 sinde zam gelecekmiş
Buskyksl Neferut Neferut minik_kurabiyeee Bebesoil den bunu sipariş ettim gelince foto atarım burayaa teşekkür ederimmm
minik_kurabiyeee Buskyksl hoşunuza giderse alın eğer istediğiniz o şekildeyse valla ben çok memnun kaldım
Yamacefe Buskyksl evet çok ca tercih edilen bir site sizde yazınca tavsiyede bulunmak.istedim emin olun dokusu çok guzel