Merhaba biz bebegimiz icin cocuk odası yaptırdık. Karyolasının90×190 yaptirdik, yaptirdigimiz yer yatak hediyesi veriyor 2 bin tl karsiliginda. Üretici bi firmadan aliyorlarmıs yatakları. Ben almak istemiyorum bilinen markadan almak istiyorum isbir idas falan esim alalim üretici firma kötü degildir diyor. Sizce ?