rumikaa Diyelim ki devlette detaylıya girdim memnun kalmadım memnun kalmadımdan kastım fotoğraf vs vermedi birşey anlatmadı falan tekrar özel de girebiliyor muyum yani iki kere detaylıya girebilir miyim