Gokturkmom_ merhaba bende 5+1 sanıyordum ama sıstem keseye gore 6 haftaya uyumlusun yeni dedi cıhaz kotu diye bebeği goremeyebılırım ama kese gayet guzel dedi 10 gun sonra tekrar gel dedi. İnşallah bebeği ne zaman görebilirm sizde aslında 7 . Haftanızda görmüşsünüz?