Erkekannisi2 Tamm bugün hastaneye gittim niye olmuyorum diye girer girmez hasta oldum 😂 biliyordum boyle olacagını , doktor şükür kist filan yok emzirdiğin den ve kestiğinden dolayı gecikmiştir dedi