Niyaniyan
1 buçuk cm açılmayla hastaneye yatışım olmuştu. Kendi sancınız olsa tabiki daha iyi. hastanede daha az zaman geçiriyorsunuz. ama suni tamamen şansa kalmış birsey. Benim açılmam güzel ilerledi yoksa sezeryana dönecektik bebeğim kakasını yapmıştı ve nabzı düşüyordu. Neyseki nabzını toparladı açılmam 9 buçuk cm olunca hemen doğumhaneye alındım 5 dakikda doğurdum tüm acılar bitti hemen ayağa kalktım 🥰 dediğim gibi suni şans işi inşallah sizinde hersey yolunda gider belki kendi sancınız gelir o zamana kadar 🌸