Bd94 Bende de benzer durum va, ve malessf kötü koku da var akıntıda, normal mi acaba, sizin nasıl gelişti süreç
TubaY- Bd94 nornalmiş cnm hiç korkma geçiyor o akıntı bende akıntı sonrası tekrar kanama başladı hatta şuan onu araştırıyorum neden oluyor diye
Bd94 TubaY- benim enfeksiyon oldu muhtemelen kaşıntı, acı ve huzursuzluk da veriyor. Bugün acile gittim ama bir şey yapamadılar poliklinik muayenesi gerekiyormuş. Doğumdan sonra 3 ay normal dedi, iç dikiiler iyikeşirken enfeksiyon olmuştur muhtemelen dedi