leylatosun55 31+3 haftalık hamileyim sağ bel tarafımdan doğru ağrılarım oluyor birde geceleri çok kasıklarım ağrıyarak uyanıyorum lavaboya gidince geçiyor enfeksiyon mu gaz sancısı mı yoksa genel gebelik belirtileri mi anlayamadım sizce?
Bilibon Herhangi bi sorun olmasada gebelikde boyle Agrilar normal diyo dr lar ama ben bana anormal gelen seyde gidiyorum dr a korkumdan genelde bisi cikmiyo ama icim rahatliyo
leylatosun55 Bilibon tabiki insan bi rahatlıyo herhengi bi sorun yok diyince gitmeyincede acaba mı düşüncesi sarıyo
Deniz12- Bnm de aynı şikayetlerim oluyor doktoruma danistigimda yalancı sancılardır ve böyle ağrıların olması normaldir diyordu.