Annebebek000 önce parayla satn almıştım sonrasında devletin karşıladığı bir folik asit varmış onu aldım. Aralarnda bir fark yok. Aylar sonra tercihe bağlı alınacak Multi vitamin içinde dahi folik asit var zaten ki ben aslında istemiyorum kullanmayi. Folik asit fazlalığı zararlı çünkü ama olası bir vitamin eksikliğine karşı yine de Multi vitamin kullanıyorum. Yani çok takılmayın. Reçete olani bile alabilirsiniz. Bilseydim en baştan onu alırdım